torsdag 30. oktober 2008

6 ords mikronovelle


Jeg synes mikronoveller en veldig fin måte å uttrykke seg på, den tillater at leseren kan fundere på hva de seks ordene egentlig betyr. Dette med mikronoveller viser jo også at litteraturen følger med i utviklingen, det at det kommer nye ting innenfor litteraturen ser jeg på som en veldig positivt ting. Dette tror jeg gjør at flere personer blir interessert i å skrive, spesielt vi unge mennesker.  


Jeg synes at sjangeren mikronovelle er et fint bidrag til prøver på skolen, jeg tror det ville gi en stor variasjon. Det at det også kommer noe nytt tror jeg er veldig bra, det gjør nok på en måte at vi i min generasjon ikke går så fort lei av skolen.


Her er min mikronovelle: Livet var ikke dagen som kom.


Bildet er  http://www.futureofthebook.org/sivavaidhyanathan/archives/life%20instructions.jpg






2 kommentarer:

Anne Johnsrud sa...

Morsomt bilde og fin mikronovelle!

Unknown sa...

Veldig dyp og god mikronovelle, den får meg virkelig til å tenke. Bildet var også veldig morsomt.